Ranks en records behaald op het NRW Meisterschaft

Vorige week zaterdag was het NRW Meisterschaft. Er deden tien Nederlanders mee. Het was een super georganiseerde wedstrijd met een heel vriendelijke atmosfeer en hoge kwaliteit atleten. Wij hopen dat er in de toekomst meer competitie zal ontstaan tussen Duitse en Nederlandse atleten. Dan kunnen we elkaar motiveren en van elkaar leren!

Graag willen we de volgende mensen feliciteren met het verbreken van een Nederlands record:

Niek Busschers 55 reps met 2x24kg longcycle (-78 klasse)
Wendy Segerink 185 reps met 1x16kg snatch (-73 klasse)
Karlien Huiskes 102 reps met 1×20 longcycle (73+ klasse)
Naomi Kooiker 126 reps met 1x16kg longcycle (absoluut)

En met het behalen van rank:

Debbie Pol, rank 2
Niek Busschers, rank 1
Karlien Huiskes, CMS

Voor overige resultaten kun je de website van de Duitse bond bezoeken of hun Facebook pagina in de gaten houden.

Let op: als je meedoet aan een wedstrijd in het buitenland of een wedstrijd in NL die niet op de KSBN kalender staat moet je je volledige set op video opnemen en insturen voor beoordeling, alleen dan kun je in aanmerking komen voor ranking en records.

De meeste video van het NRW Meisterschaft zijn hier te vinden: